اکسپرت فول ترید دماوند

لذت سود کردن در بازار مبادلات ارز(فارکس) با استفاده از اکسپرت قدرتمند دماوند

اکسپرت فول ترید دماوند

لذت سود کردن در بازار مبادلات ارز(فارکس) با استفاده از اکسپرت قدرتمند دماوند

:: دوره مبتدی - درس بیستم و پایانی ::

کسب مهارت با حساب تمرینی

:: آموزش مبتدی - درس بیستم::

با اکثر کارگزاران فارکس می توانید به طور رایگان یک حساب آزمایشی (دمو) باز کنید. این حسابهای "الکی" دارای قابلیت های کامل حسابهای "واقعی" هستند

اما چرا رایگان؟

زیرا کارگزار می خواهد شما زیر و بم های نرم افزار معاملاتی را یاد بگیرید و بدون ریسک به داد و ستد بپردازید. بنابراین شما عاشق آنها می شوید و پول واقعی را پس انداز می کنید. حساب آزمایشی به شما اجازه می دهد تا به یادگیری در مورد بازار فارکس بپردازید و مهارتهای داد و ستد خود را با ریسک صفر تست کنید.

بله درست است، صفر!

بیایید به صورت آزمایشی معامله کنید تا زمانی که سیستم محکم و سودآوری ایجاد کنید و سپس در مورد قرار دادن پول واقعی در سیستم فکر کنید.

تکرار می کنم - باید به صورت آزمایشی معامله کنید تا زمانی که سیستم محکم و سودآوری ایجاد کنید و سپس در مورد قرار دادن پول واقعی در سیستم فکر کنید.

"پولت را هدر نده"

 

اکنون دست خود را روی قلب تان بگذارید و بگویید . . .

"به صورت آزمایشی معامله خواهم کرد تا زمانی که سیستم محکم و سودآوری ایجاد کنم و سپس درباره قرار دادن پول واقعی در سیستم فکر میکنم."

اکنون سر خود را با انگشت اشاره لمس کنید و بگویید . . .

"من یک معامله گر هوشمند و صبور فارکس هستم!"

حساب واقعی را باز نکنید تا زمانی که در حساب آزمایشی همیشه سود کنید.

اگر نمی توانید صبر کنید تا زمانی که در حساب آزمایشی سود کنید، حداقل دو ماه با حساب آزمایشی معامله کنید. حداقل دو ماه دیرتر پول خود را هدر می دهید؟ اگر نمی توانید دو ماه صبر کنید، آن پول را به موسسه خیریه مورد علاقه تان اهدا کنید.

روی یک جفت ارز اصلی تمرکز کنید.

هنگام شروع به داد و ستد، زیر نظر گرفتن بیش از یک جفت ارز دشوار است. روی یک جفت ارز اصلی تمرکز کنید چرا که آنها نقدترین ارزها با کمترین کارمزد هستند.

می توانید در داد و ستد ارز برنده باشید اما مثل تمامی دیگر جنبه های زندگی، نیاز به سخت کوشی، فداکاری، کمی شانس، شعور بالا و کلی قضاوت خوب دارد.

از خودت محافظت کن

قبل از پیشروی می خواهیم با شما 100% رو راست باشیم و قبل از آنکه داد و ستد ارز را در نظر بگیرید مطلب زیر را به شما بگوییم:

 

(1) همه معامله گران فارکس، و منظور ما همه معامله گران است، در معاملات ضرر می کنند.

نود درصد معامله گران عمدتا به دلیل عدم برنامه ریزی، آموزش، نظم و انضباط، و داشتن قوانین ضعیف مدیریت پول ضرر می کنند.

اگر از ضرر نفرت دارید یا اگر کمال گرا هستید، احتمالا باید برای تنظیم شدن با داد و ستد سختی بکشید، چرا که همه معامله گران هر از گاهی ضرر می کنند.

(2) داد و ستد فارکس برای این افراد نیست: بیکاران، افراد کم درآمد، فردِ تا خرخره زیر قرض که نمی تواند قبض برق خود را پرداخت کند یا کسی که دستش به دهنش نمی رسد.

باید حداقل 10000 دلار سرمایه اولیه داشته باشید که طاقت از دست دادن آن را داشته باشید. انتظار نداشته باشید که با حساب چند صد دلاری شروع کنید و میلیاردر شوید.

بازار فارکس یکی از محبوب ترین بازارها برای سفته بازی با توجه به ابعاد وسیع، نقدینگی، و تمایل ارزها به حرکت در روندها است. فکر می کنید که معامله گران در سراسر جهان سود زیادی خواهند کرد، اما موفقیت محدود به درصد بسیار کمی از معامله گران است.

مشکل اینجاست که بسیاری از معامله گران با امید واهی میلیاردر شدن وارد می شوند اما در واقعیت، آنها فاقد نظم و انضباط لازم برای یادگیری واقعی داد و ستد هستند. اغلب مردم معمولا فاقد نظم برای رعایت رژیم غذایی یا برای رفتن به سالن ورزش سه بار در هفته هستند.

اگر حتی نمی توانید این کارها را انجام دهید، چگونه می توانید در یکی از سخت ترین، اما پرسودترین بازارهای دنیا موفق شوید؟

داد و ستد کوتاه مدت برای آماتورها نیست، و به ندرت راه "پولدار شدن سریع" است. نمی توانید سودهای عظیم را بدون برداشتن ریسک های عظیم به دست آورید.

استراتژی معامله کردن که شامل برداشتن ریسک بزرگ است به معنی عملکرد معامله نازسازگار و زیان های بزرگ است. معامله گری که این کار را انجام می دهد احتمالا استراتژی معامله ندارد - مگر اینکه به قمار، استراتژی معامله بگویید!

معامله در فارکس نقشه پولدار شدن سریع نیست.

معامله در فارکس مهارتی است که یادگیری آن زمان بر است.

معامله گران ماهر می توانند درآمد داشته باشند و چنین هم هست. با این حال، مانند هر شغل یا حرفه دیگری، موفقیت یک شب رخ نمی دهد.

معامله در فارکس مثل آب خوردن نیست! (آن طور که برخی از افراد می خواهند شما این طور باور کنید).

در مورد آن فکر کنید، اگر چنین بود، همه معامله گران الان باید میلیونر باشند.

حقیقت این است که حتی معامله گران متخصص با سالها تجربه هنوز هم با زیان های دوره ای روبرو می شوند.

این را در ذهن خود حک کنید: هیچ میان بری برای داد و ستد در فارکس وجود ندارد.

تسلط بر آن نیاز به مقدار بسیار زیادی تمرین و تجربه دارد.

هیچ جایگزینی برای سخت کوشی، تمرین زیاد و کوشش وجود ندارد.

داد و ستد را با حساب آزمایشی تمرین کنید تا زمانی که زیر و بم ها را یاد بگیرید و به راحتی بتوانید هدفمند اجرا کنید. در واقع، راهی را پیدا کنید که برای شما جواب می دهد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد