اکسپرت فول ترید دماوند

لذت سود کردن در بازار مبادلات ارز(فارکس) با استفاده از اکسپرت قدرتمند دماوند

اکسپرت فول ترید دماوند

لذت سود کردن در بازار مبادلات ارز(فارکس) با استفاده از اکسپرت قدرتمند دماوند

دوره مبتدی - درس اول - برگرفته از فاراکس یار

فارکس چیست؟

:: دوره مبتدی - درس اول ::

فارکس چیست؟

اگر تابحال به کشور دیگری سفر کرده اید، معمولا باید غرفه تبادل ارز را در فرودگاه پیدا کنید و سپس پول داخل کیف پولتان را به ارز کشور مقصد تبدیل کنید.

به مقابل پیشخوان می روید و متوجه تابلویی میشوید که نرخهای مختلف تبادل ارز را نمایش می دهد. "ین ژاپن" را می بینید و با خود فکر میکنید که "وای! یک دلار من 100 ین ژاپن ارز دارد؟!" و ده دلار دارم! پولدار شدم! (این شور و هیجان به سرعت از بین می رود زمانی که میخواهید از فروشگاه فرودگاه یک قوطی نوشیدنی گازدار خریداری کنید و ناگهان، نیمی از پولتان خرج می شود)

وقتی این کار را انجام می دهید، اساسا در بازار فارکس شرکت کرده اید! یک ارز را با ارز دیگر مباده کرده اید. و یا در اصطلاح فارکس، با فرض اینکه شما آمریکایی هستید و عازم ژاپن شده اید، دلار را فروخته و ین را خریده اید.

وقتی به وطن برمیگردید، مقابل غرفه تبادل ارز توقف می کنید تا مقدار ینی که به طور معجزه آسایی باقیمانده است (توکیو شهر گرانی است!) را مبادله کنید و متوجه می شوید که نرخ ارز تغییر کرده است. این تغییرات در نرخ تبادل است که به شما اجازه می دهد در بازار ارز درآمد کسب کنید.

بازار ارز که معمولا "فارکس" یا FX نامیده می شود، بزرگترین بازار مالی جهان است. در مقایسه با حجم ناچیز 22.4 میلیارد دلار در روز بازار بورس نیویورک، بازار ارز با حجم معامله 5 تریلیون دلار در روز غول است. فارکس بی نظیر است!

در بزرگترین بازار سهام در جهان، یعنی بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE)، حجم معاملات در حدود 22.4 میلیارد دلار است.

هر روز گزارشهایی درباره بازار بورس نیویورک در اخبار شنیده می شود در CNBC در بلومبرگ... در بی بی سی... حتی ممکن است در سالن ورزشی محلی هم در مورد آن شنیده باشید. "بازار بورس نیویورک امروز فعال است؛ اه اه" وقتی مَردم در مورد بازار صحبت میکنند، معمولا منظورشان بازار سهام است. بنابراین بازار بورس نیویورک بزرگ به نظر می رسد، صدایش بلند است و دوست دارد کلی سر و صدا راه بی اندازد

.

بازار بورس نیویورک در مقایسه با بازار فارکس ضعیف به نظر می رسد! هیچ شانسی ندارد

!

میانگین حجم معاملات روزانه :

برای بازار فارکس5 ترلیون دلار

بازار بورس نیویورک22 بیلیون دلار

بازار بورس توکیو18 بیلیون دلار

و بازار بورس لندن7 بیلیون دلار

 

بازار ارز بیش از 200 برابر بزرگتر است! عظیم است! اما تازه اول کار است!

رقم هنگفت 5 تریلیون دلار کل بازار ارز جهانی را پوشش می دهد اما معامله گران خرده فروشی (مانند ما) بازار نقدی را معامله می کنند که حدود 1.49 تریلیون دلار است. بنابراین می بینید که بازار فارکس قطعا بزرگ است، اما نه آنقدر بزرگ که رسانه ها بخواهند باورش کنند.

آیا احساس میکنید که از قبل می دانستید در بازار فارکس چه می گذرد؟ ما که تازه شروع کرده ایم! در بخش بعد نشان میدهیم که دقیقا چه چیزی در بازار فارکس معامله می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد