اکسپرت فول ترید دماوند

لذت سود کردن در بازار مبادلات ارز(فارکس) با استفاده از اکسپرت قدرتمند دماوند

اکسپرت فول ترید دماوند

لذت سود کردن در بازار مبادلات ارز(فارکس) با استفاده از اکسپرت قدرتمند دماوند

سلب مسئولیت و افشای ریسک


کلیه آموزش ها، تحلیل ها و پیشنهادات معاملاتی ارائه شده در وبلاگ دماوند اف ایکس  صرفا جنبه مطالعاتی و اطلاع رسانی داشته و  بابت ضرر و زیان احتمالی ناشی از استفاده آنها در انجام معاملات، هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

مشتریان باید هشدارهای ریسک زیر را با دقت فراوان بخوانند. توجه داشته باشید که ما همه ریسک‌های مربوط به داد و ستد با ابزارهای مالی را شناسایی و معرفی نمی‌کنیم. ما فقط ماهیت کلی ریسک‌های مربوط به داد و ستد با ابزارهای مالی را به صورت بی‌طرف و غیر گمراه‌کننده بیان می‌کنیم.


مشتری پیش از دانستن و فهمیدن ریسک مربوط به هر ابزار مالی نباید وارد فعالیت داد و ستد شود. ریسک شما نباید از مقدار ضرری که در نظر دارید فراتر رود.

مشتریان پیش از درخواست استفاده از دستیار ترید دماوند  باید بدانند که کدام ابزار مالی با وضعیت مالی و اهداف آن‌ها سازگارتر است. اگر مشتری ریسک داد و ستد با ابزارهای مالی را به درستی نشناسد، باید با مشاور مالی مستقل رایزنی کند. اگر مشتری پس از رایزنی با مشاور مالی مستقل نیز متوجه این ریسک‌ها نشود، باید اکیداً از داد و ستد بپرهیزد. خرید و فروش ابزارهای مالی با احتمال زیان و خسارت بالایی همراه است و هر مشتری باید بداند که ارزش سرمایه ممکن است دستخوش کاهش یا افزایش شود. همچنین مشتری در هنگام تصمیم‌گیری برای استفاده از دستیار ترید دماوند  مسئولیت زیان و خسارت احتمالی را  بپذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد